ЯК ПЕРЕВЕСТИ ВИПЛАТУ ПЕНСІЇ З ПОШТОВОГО ВІДДІЛЕННЯ НА БАНКІВСЬКУ УСТАНОВУ
Зверніться особисто до банку, клієнтом якого бажаєте стати та відкрийте рахунок для пенсійних виплат. Із собою необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код.
Важливо!
Підготуйте та зробіть скановані кольорові копії документів для завантаження на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:
- паспорт,
- ідентифікаційний код,
- банківські реквізити затвердженого зразка (можна отримати у відділені банку, клієнтом якого ви стали)
Врахуйте вимоги до сканкопій документів:
– розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
– формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
– документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
– сканкопії виготовляються з оригіналів документів;
– сканкопія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
– назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Авторизуйтеся в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг Фонду та подайте заяву для переведення пенсії з пошти на банк:
- в лівому боковому меню НАТИСНІТЬ на вкладку «Щодо пенсійного забезпечення»;
- оберіть пункт «Внесення змін до пенсійної справи»;
- оберіть пункт «Заява про зміну способу виплати пенсії»;
- заповніть потрібні поля форми заяви та ЗАВАНТАЖТЕ до неї скановані копії документів;
- сформуйте заяву, підпишіть її КЕП (кваліфікований електронний підпис) та натисніть «Відправити до ПФУ», далі заява буде опрацьована спеціалістами Фонду.