ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ДЛЯ ПІДЛІТКІВ: КУДИ МОЖНА ЗВЕРТАТИСЯ?
В умовах війни підлітки є однією з найвразливіших категорій. У Міністерстві охорони здоров’я опублікували сервіси та гарячі лінії, де підліток може отримати безкоштовну психологічну допомогу.
Вони діють у межах проєкту «Ти як?» за ініціативи Першої леді Олени Зеленської.
Гарячі лінії:
Лінія Національної психологічної асоціації: 0 800 100 102 (працює щодня з 10:00 до 20:00).
Національна гаряча лінія для дітей та молоді від Ла Страда: 0 800 500 225 (з мобільного або стаціонарного).
Лінія від благодійного фонду «Голоси дітей»: 0 800 210 106 (працює з 09:00 до 20:00). Також є можливість записатися на очні консультації. Деталі за поклика́нням.
Міжнародна гуманітарна організація «Людина в біді»: 0 800 210 160 (анонімно та цілодобово).
Сервіси:
ПОРУЧ – тут є можливість записатися до онлайн-групи підтримки для підлітків. Консультації проводять двічі на тиждень на платформі Zoom.
Поклика́ння - https://poruch.me/teenagers
«Не дрібниці» – це телеграм-бот, який допоможе підліткам розібратися у власному емоційному стані, підтримати своє ментальне здоров’я й отримати фахові консультації від психологів.
Поклика́ння- https://t.me/no_trivia_bot
Teenergizer – це молодіжний рух, який пропонує безоплатну та конфіденційну психологічну підтримку для підлітків. На сайті можна записатися на безоплатну консультацію.
Поклика́ння- https://teenergizer.org/consultations/